Privātais Kabinets

RoboForex Privātā Kabineta funkcijas:

Bilances operācijas

RoboForex pilnībā kompensē tā klientu komisijas par līdzekļu ieskaitīšanu. Bez tam, jūs varat veikt iekšējo līdzekļu pārskaitījumu starp jūsu tirdzniecības kontiem bez jebkādām komisijām.

LASĪT VAIRĀK

Personīgā informācija

"Personīgās informācijas" sadaļā jūs varat aplūkot un rediģēt informāciju, ko esat norādījuši reģistrācijas laikā. Lai pasargātu jūsu informāciju un līdzekļus, mēs piedāvājam padarīt jūsu Privāto Kabinetu drošāku ar SMS un rezerves kodu palīdzību.

LASĪT VAIRĀK

Kontu pārvaldība

Pilnīga kontrole pār tirdzniecības kontiem jūsu Privātajā Kabinetā: darījumu vēstures un atvērto darījumu apskate, jaunu kontu atvēršana, paroles un kredīta pleca maiņa.

LASĪT VAIRĀK

Mārketinga materiāli partneriem

Ja jūs jau esat RoboForex partneris vai tikai domājat par tādu kļūt, jūs varat būt droši, ka RoboForex Privātais Kabinets jūs nodrošinās ar plašu rīku klāstu partneru darbībai.

LASĪT VAIRĀK

Mācību materiāli

Apmācību video ir pieejami sadaļā "Jūsu Forex izglītība" un papildus tam ir sadaļa "Vebināri", kur jūs varat reģistrēties vebināriem, ko rīko kompānija.

LASĪT VAIRĀK

Viss tirdzniecībai

Sadaļā "Lejupielāžu centru" var izvēlēties un lejupielādēt visus tirdzniecības terminālus (datora un mobilās versijas), kas nepieciešami tirdzniecības operāciju veikšanai.

Lai saņemtu 24/7 piekļuvi jūsu attālinātajam tirdzniecības terminālim, lietojiet RoboForex sniegto pakalpojumu "VPS serveris". Lai to izdarītu, iesniedziet pieprasījumu Privātā Kabineta sadaļā "Jūsu VPS 2.0 serveris"

Bezmaksas analītiskie resursi

Visi noderīgie analītiskie pakalpojumi ir pieejami RoboForex klientiem tieši viņu Privātajā Kabinetā.

Finanšu ziņas Dow Jones

Unikāls pakalpojums "RoboForex analītikas centrs".

Top 9 Biežāk uzdotie jautājumi:

01

Kā mainīt Privātā Kabineta paroli?

To var nomainīt Privātajā Kabinetā "Paroles maiņa" vai "Atjaunot paroli" sadaļās.

02

Kur mainīt manu personigo informāciju?

Jūs varat mainīt savu e-pastu sadaļā "Personiskā informācija". Lai mainītu citu personīgo informāciju, jums nepieciešams sazināties ar mūsu "Tiešsaistes Atbalstu".

03

Kā uzrakstīt biļeti?

Lai rakstītu biļeti mūsu Tiešsaistes Atbalstam, jums ir jāaizpilda speciāla forma Privātā Kabineta sadaļā "Tiešsaistes Atbalsts".

04

Kā apstiprināt manu karti?

Lai apstiprinātu savu karti, dodieties uz Privātā Kabineta sadaļu "Banku Kartes" un augšupielādējiet skenētus attēlus vai fotogrāfijas no jūsu kartes abām pusēm.

05

Kur es varu redzēt partnera komisiju?

Partneru komisiju likmes ir pieejamas sadaļā "Partneru Komisiju Likmes". Informāciju par jūsu saņemtajām komisijām var atrast sadaļā "Komisija detaļas".

06

Vai es varu mainīt kredīta plecu?

Jā jūs varat. Jūs varat mainīt kredīta plecu sadaļā "Mainīt Kredīta Plecu". Bet ir jāņem vērā, ka kredīta plecu var mainīt tikai tad, kad uz konta nav atvērtu darījumu.

07

Kā atjaunot Privātā kabineta paroli?

Ja jūs aizmirsāt Privātā Kabineta paroli, izmantojiet pakalpojumu "Paroles atjaunošana" (nepieciešama piekļuve e-pastam). Ja jūsu e-pasts nav pieejams, sazinieties ar mūsu Tiešsaistes Atbalstu.

08

Kā mainīt mana konta paroli?

Ja esat aizmirsis konta paroli, dodieties uz sadaļu "Paroles maiņa" (nepieciešama piekļuve e-pastam). Ja jūsu e-pasts nav pieejams, sazinieties ar mūsu Tiešsaistes Atbalstu.

09

Kā mainīt savu tālruņa numuru?

Ja jūsu tālruņa numurs vēl nav apstiprināts, veiciet apstiprināšanu sadaļā "SMS apstiprināšana". Ja tālruņa numurs ir apstiprināts un šobrīd ir pieejams, jūs to varat mainīt tajā pašā sadaļā. Ja nepieciešams, sazinieties ar mūsu Tiešsaistes Atbalstu.

Uzdot jautājumu

Neatradāt meklēto informāciju? Uzdodiet jūsu jautājumus un saņemiet atbildes tiešsaistē!

Ieiet čatā
Vai ievadiet jūsu tālruņa numuru zemāk esošajā formā un mēs jums uzreiz pazvanīsim.
Atzvanīt
Uzdot jautājumu